رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

مصدومیت ۱۰نفر در زلزله رامیان | وارد شدن خسارت به واحد‌های مسکونی در ۵روستا

  • کد خبر: ۴۱۹۵۷
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
مصدومیت ۱۰نفر در زلزله رامیان | وارد شدن خسارت به واحد‌های مسکونی در ۵روستا
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان از مصدومیت ۱۰ نفر در زلزله بامداد روز دوشنبه، ۱۷ شهریور در رامیان خبرداد و گفت: به تعدادی از منازل روستایی خسارت وارد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، سیدرضا قادری مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: در پی زمین لرزه ساعت دو بامداد شهرستان رامیان ۱۰ نفر شهروندان که غالباً به دلیل ترس از زلزله و فرار مصدوم شده بودند به مراکز درمانی مراجعه کردند و خوشبختانه فوتی نداشتیم.

او افزود: نیرو‌های امدادی اورژانس، هلال احمر و عوامل فرمانداری به محض وقوع زلزله در محل حاضر شده و کار امدادرسانی را انجام دادند.

قادری بیان کرد: در این زلزله به تعدادی از واحد‌های مسکونی روستا‌های قورچای، ویرو، الهادی، کشکک و پاقعله خسارت وارد که با روشن شدن مأموران بیناد مسکن گلستان کار ارزیابی را انجام خواهند داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان اضافه کرد: برخی از محور‌های روستایی بر اثر زلزله مسدود شده بود که هم اکنون اکثر آن‌ها باز شده و در برخی از نقاط هم تردد به کندی انجام می‌شود.
مصدومیت ۱۰نفر در زلزله رامیان | وارد شدن خسارت به واحد‌های مسکونی در ۵روستا
قادری گفت: در محور آزادشهر به شاهرود در حوالی معدن زمستان یورت ریزش آوار داشتیم که با همکاری نیرو‌های راهداری این مسیر از ساعت پنج بامداد بازگشایی شده است.

او عنوان کرد: همچنین برق روستایی الهادی و ویرو که در اثر زلزله قطع شده بود صبح وصل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: اخیراً با تدبیر فرمانداری رامیان و شورا‌های روستایی منازل مسکونی روستایی بیمه شده و جبران خسارت در این بخش از طریق بیمه ممکن است.

گفتنی است که ساعت دو و چهار دقیقه بامداد دوشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر گلستان را لرزاند.

مرکز این زمین لرزه شهرستان رامیان بود و در کل گلستان و حتی بخش‌هایی از خراسان شمالی و مازندران هم حس شد.

این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۷.۰۲ و طول جغرافیایی ۵۵.۱۰ و در عمق ۹ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->